קורס שיווק דיגיטלי
הכי מקצועי. הכי קרוב אלייך.
תעודת גמר ממוסד הטכניון היחידה ללימודי המשך וחוץ.
חובה לכל בעלת עסק, אשת שיווק, או מנהלת מחלק בכל ארגון!
נשמח לתת לך פרטים נוספים על קורס שיווק דיגיטלי הקרוב!
קהל יעד
הקורס מיועד למנהלים חסרי ידע או בעלי ידע בסיסי בשיווק דיגיטלי, שעוסקים במגוון תחומים: מנהלי חברות ועמותות, יזמים, בעלי עסקים, מנהלי שיווק בכל הדרגות, מנהלי מותג, מנהלי פיתוח עסקי, מתכנתים ומעצבים.
תנאי קבלה
ניסיון ניהולי או תואר אקדמי ממוסד מוכר או ראיון אישי.
לא נדרש ידע קודם בתכנות או ידע מקצועי במחשבים – כל התרגילים הם ברמת משתמש בלבד.
* הקבלה לתכנית הינה על בסיס מקום פנוי.
מתכונת לימודים
היקף התוכנית: 90 שעות אקדמיות במתכונת של 17 מפגשי ערב.
הלימודים יתקיימו פעם בשבוע, בימי ראשון, בין השעות 17:30-21:30 במרכז לינק בבית שמש.
עלות התוכנית
דמי רישום: 480 ₪
שכ"ל: 7,600 ₪
רקע
טכנולוגיות מידע ותקשורת, ובהן רשת האינטרנט, מציעות מגוון כלים המאפשרים חיבור זול, מהיר ומדיד יותר מאי-פעם עם לקוחות, ספקים, שותפים עסקיים, קהל מצביעים, וכדומה. כתוצאה מכך ארגונים בכל העולם מפנים יותר ויותר משאבים לתחום השיווק דיגיטלי, הצומח במהירות בשני העשורים האחרונים. עבור ארגונים רבים מדובר במהפכה של ממש, הן מבחינת דרכי החשיבה והן מבחינת התוצאות: פילוח מדויק להפליא, התאמת מסרים לכל פלח ולכל פלטפורמה שיווקית, ומדידת תוצאות מדויקת. אך לצד השיפורים הללו נולדו גם אתגרים חדשים, כמו הצפת מידע, קהל יעד שזקוק לגירוי תמידי ומהיר, וניהול משובי לקוחות.
מטרת הקורס
המטרה העיקרית של התכנית היא היכרות מעמיקה עם תחום השיווק הדיגיטלי, בכדי לקבל החלטות שיווקיות ואסטרטגיות נכונות יותר. הקורס מעניק מגוון כלים שימושיים מחד, והבנה אסטרטגית מאידך, עבור מנהלים השואפים לשדרג את ביצועי הארגונים שלהם בעזרת שיווק דיגיטלי.
אחד היתרונות הבולטים של הקורס הוא התנסות מעשית במגוון כלים שימושיים, תוך תרגול רב של הכלים הנלמדים, הן בכיתה והן בבית. הקורס כולל סדנאות של למידה פעילה בכיתה, והגשת פרויקט המתמקד במוצר / חברה אמתיים.
בנוסף, לצד צוות מרצים מקצועי ובעל ניסיון רב, הן מהאקדמיה והן מהתעשייה, הקורס משלב הרצאות אורח של בכירים בעולם השיווק דיגיטלי, בזכות שיתוף הפעולה עם חברות מהשורה הראשונה. הקורס שימושי מאוד למנהלים וליזמים שנסמכים על מיקור חוץ של השיווק הדיגיטלי בארגונם, ומעוניינים לקבל החלטות מושכלות יותר.
תכנים מרכזיים
- מגמות בעולם השיווק הדיגיטלי ונתונים מהארץ ומהעולם.
- מושגי יסוד: PPC, CPM, CPL, CPA, CPD, CPI, CTR, GDN, Remarketing, יחס המרה, ועוד.
- כלים שימושיים: SimilarWeb, Alexa, GoogleTrends , Bitly.
- שיווק במובייל: דוגמאות לקמפיינים יצירתיים.
- פייסבוק: קידום אורגני וממומן, הקמת דף עסקי וניהולו, Facebook Insights, Power Editor.
- לינדקאין: הקמת פרופיל, יצירת קשרים, דף חברה.
- יוטיוב: ניהול קמפיין.
- אינסטרגם: ניהול קמפיין.
- בניית אתר בוורדפרס וחיבורו לגוגל אנליטיקס.
- בניית אתרים ב- Wix.
- עקרונות ה-UI/UX.
- עקרונות הפעולה של מנוע החיפוש.
- מחקר מילות מפתח, כולל Keyword Planner.
- פרסום בגוגל, כולל הקמת קמפיין ניסיוני ב- AdWords.
- קידום אורגני (SEO).
- הכנה בסיסית למבחני ההסמכה של גוגל AdWords.
- מושגי יסוד: RTB, Retargeting, DSP, SSP, Ad exchange .
- ביג דאטה: רכישת ושימוש במידע.
- שיטת רכישת הפרסום והגשת המודעות במערכות שיווק פרוגרמטיות.
- עקרונות בסיסיים ומגוון דוגמאות של תוכן שיווקי, תוכן שימושי, שיווק ויראלי, שיווק באמצעות משפיענים, המלצות תוכן.
- עקרונות השיווק בעזרת דוא"ל וניוזלטר, חוק הספאם.
- כלים שימושיים לשיווק בדוא"ל ולבניית דפי נחיתה, ותרגול מעשי.
- שיווק שותפים (Affiliate marketing).
- מימון המונים.
- עקרונות השימוש בגוגל אנליטיקס.
- שיפור הקמפיין שבנינו בעזרת גוגל אנליטיקס ופייסבוק אינסייטס.
הקורס משלב סדנאות של למידה פעילה, בהן תציגו את הקמפיין שלכם, עם דגש על האתגרים בהם נתקלתם. יחד עם הכיתה ועם אנשי שיווק מנוסים נציע פתרונות לאתגרים הללו, כך שלאורך הקורס תוכלו לשפר את הקמפיין שלכם, וללמוד תוך כדי עשייה.
הקורס כולל הכנה בסיסית למבחן ההסמכה של גוגל אדוורדס, המעניק יתרון בשוק העבודה.
* היחידה מביאה לידיעת הנרשמים התלמידים כי ייתכנו שינויים במערך התכנית, במועדי הלימודים או בכל נושא אחר. הודעה על כל שינוי תימסר למשתתפים.
יועץ אקדמי לקורס
ד"ר משה יונתני.
סגל המרצים
סגל המרצים מורכב מהאנשים המובילים בתעשיית הדיגיטל בישראל ומרצים מתחומי השיווק, האסטרטגיה והפרסום. בנוסף, מנהלים בכירים מקבוצת אדלר-חומסקי יגיעו להרצאות אורח מעשיות וחווייתיות.
מרצה במרכז האקדמי רופין, בפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב, וב– University College Dublin. למשה תואר שני ודוקטורט מ- Copenhagen Business School והמחקר שלו מתמקד בשווקים דיגיטליים ובהשלכות העסקיות של טכנולוגיות מידע ותקשורת. הוא פרסם מאמרים על פלטפורמות דיגיטליות ועל צמיחה גלובלית של חברות אינטרנט, ומלמד קורסים בשיווק דיגיטלי ובניהול אסטרטגי.
יזם, בעל ניסיון עשיר בתחום השיווק דיגיטלי, ושותף בסטארט-אפ בתחום האפילייט.
לשעבר מנהל השיווק הדיגיטלי של בוש וסימנס בארץ.
בעל ניסיון נרחב בשיווק דיגיטלי בתחומים: SEO, PPC, SMO, Affiliate.
יזם ופעיל בתחום השיווק הדיגיטלי מזה כשש שנים.
עובד כפרילנסר בתחום השיווק ברשתות חברתיות, ומחזיק בדפי פייסבוק עם מיליוני גולשים.
הקים את האפליקציהSmashare (עדכוני מוזיקה) שהגיעה ליותר מ-100,000 הורדות.
במהלך הקורס ישולבו הרצאות אורח של מומחים מתעשיית השיווק הדיגיטלי במגוון נושאים: המלצות תוכן, פרסום פרוגרמטי, אסטרטגיית מדיה, ועוד.